בידורית להשכרה ניידית – מתאים לכל מקום שתבחרו

נכון שיש ימים שאתם אומרים אוףף מאיפה עכשיו אני אשיג בידורית?
בא לי לעשות איזה מסיבה עם כמה חברים,אתם מתחילים לפרסם בפייסבוק למי יש בידורית,אז מהיום כבר לא צריך לבקש מחברים מהיום ניתן להשיג בידורית להשכרה ניידית או השכרת ציוד קריוקי שלם לכמה זמן שאתם רוצים,רוצים ליום או יומים אין בעיה אצלנו בקליאו קריוקי הכל אפשרי,זה היתרון שלנו על כל המתחרים.

בידורית להשכרה ניידית

בידורית להשכרה ניידית

למה דווקא בידורית להשכרה ולא לקנות אחת?

 

זאת שאלה מעולה לא מעט אנשים רוכשים בידוריות,הם משתמשים בהם מספר פעמים ואחרי זה לא יודעים מה לעשות איתה,היא תופסת מקום ואי אפשר לאחסן אותה בכל מקום,כי אם נאחסן אותה במקום פתוח היא יכולה להתקלקל,אז צריך מקום אחסון בבית מה שאומר שהיא הולכת לתפוס מקום,פה אנחנו בקליאו קריוקי מציאים שירות של השכרת בידורית,יש לכם מסיבה או כל סיבה אחרת שאתם צריכים בידורית אין צורך לרכוש אחת חדשה בשביל זה תשכרו בידורית ליום אחד אחרי זה תחזירו אותה בלי צורך לדאוג לאחסון,ותחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.

 

כמה עולה השירות של בידורית להשכרה?

 

המחיר תלוי בכמה זמן אתם רוצים לשכור את הבידורית עולה ליום אחד 119 במבצע!!!
בנוסף מגיע ציוד נלווה לדיבורית. ניתן גם להשכיר ערכת קריוקי להשכרה במחירים משתלמים ולקבל את כל הציוד מקרן מחשב ומגוון רחב של אפשריות .

רמקול איכותי עם מגבר פנימי בגודל של  15 אינץ' בעוצמה של שלוש מאות וחמישים וואט המפיקים צלילים באיכות גבוה מאוד

– חצובת יעודית העשויה מאלומיניום המיועדת להחזקת הרמקול באויר

– 2 מיקרופונים אלחוטיים באיכות וברמה גבוה ביותר , המספקים טווח קליטה ענקי של  20 מ', עם המיקרופונים מגיעים סוללות גיבוי.

– כבל חיבור למקור סאונד – טלפון נייד/מחשב/נגן.

– אפשרות חיבור נגד MP3 או חיבור BLUETOOTH

– אפקט ECHO המותאם במיוחד לשירה

– כולל ידית נשיאה וגלגלים לנשיאה קלה