תפריט ניווט

השכרת קריוקי בבת ים כן זה אפשרי

השכרת קריוקי בבת ים לתושבי בת ים אשר רוצים לעשות ערב קריוקי בבית או בפארק או בכל מקום אחר זה כבר לא חלום. חברת קליאו קריוקי הקימה מערך במיוחד בשביל תושבי בת ים והסביבה,מהיום אפשר להשכיר ציוד קריוקי לכל אירוע ולא צריך ללכת לקנות ציוד או ללכת למקום מיוחד שבו אפשר להעביר ערב קריוקי,בגלל הביקוש להשכרת ציוד קריוקי אנחנו בקליאו קריוקי נותנים לכם שירות של השכרת ציוד קריוקי בבת ים עד בית הלקוח.

האם אפשר לשכור את ציוד הקריוקי לימי הולדת בפארק?

התשובה היא כמובן אנחנו חשבנו על כל המקומות האפשריים אשר אפשר לעשות שם מסיבת קריוקי, אם זה בפארק,בבית,או בכל מקום אחר לכל מיקום אנחנו חשבנו כבר על הכל,ליום קריוקי בחוץ אנחנו מציעים חבילה מיוחדת לשטח הכוללת מיקסר בעל 6 ערוצים,מיקרופון אלחוטי,מחשב נייד נלוועם 10000 שירים מכל הזמנים,רמקול ענקי 15 אינץ מוגבר בעוצמת 1000W!!! חצובת אלומיניום עם מסך בגודל ענקי של 200 אינץ,מקרן באיכות HD,גנרטור בהספק של 3500W המתאים במיוחד לפעילות שטח המצוייד במנוע 4 פעמים שיחזיק לכל אורך היום הולדת.
השכרת קריוקי בבת ים

איזה סוגי של קריוקי יש ?

כיום ישנם מספר של סוגי קריוקי : ניתן היום להשכיר את כל הציוד הנדרש מ רמקולים / בידורית מקצועית או את כל ערכת קריוקי
כולל מפעיל בעלות מאוד נמוכה התחרות והביקוש הרב של מסיבות וימי הולדת לכל אירוע יצרו הורדת מחירים שירות הרבה יותר טוב

זמינות ויחס אישי לכל לקוח אנו בקליאו קריוקי מאמינים ששירות ומחיר טוב ציוד ברמה גבוה שניתן יעזור ללקוח

לכל את כל מה שנדרש שהאירוע שהוא חוגג או מסיבה של גיבוש תעבור ברמה הגבוה ביותר כדאי שאורחים יהנו מאירוע מושלם ואווירה מוצלחת.

ניתן להזמין בקליאו 
השכרת קריוקי , ציוד הגברה , השכרת מקרן , מחשב עם ערכת קריוקי הכוללת הכל , ניתן להזמין ציוד גם לפי עיר לדוגמא השכרת ציוד קריוקי בראשון לציון או לפי עיר שככה היה לכם קל לאסוף את הציוד, ניתן למצוא באינטרנט השכרת ציוד קריוקי לפי איזור לפי עסק לנוסע למקום להשכיר את הציוד בקלי קלות.

כמובן ניתן לבחור ערכת קריוקי כולל מפעיל קריוקי שיפעל את כל אירוע שלכם לאירוע מושלם עם הפעלה מדהימה .
ניתן להשכיר אצלנו גם גנרטור לאירועים בחוץ או בטבע ניתן לבחור מספר גנרטורים שברשותנו , וכמובן ציוד נלווה תאורה צבעונית לשטח או לבית עמוד תאורה לאירוע בשטח מסך גלילה למקרן זוג מיקרופונים , מחשב קריוקי מקצועי עם אלפי שירים החדשים ביותר שיש בכל העולם ובישראל.

מאמר נוסף שעלול לעניין אתכם: