ערכת קריוקי להשכרה – לימי הולדת למסיבות לכל אירוע שתרצו

ערכת קריוקי להשכרה הגיע הקיץ ואיתו החום זה הזמן להשאר בבית ולהשכיר ערכת קריוקי לבית שלנו עם על החברים, היום כבר לא צריך לצאת לבר או למקום מיוחד בשביל להעביר ערב קריוקי עם חברים כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להרים אלינו צלצול וערכת הקריוקי כבר בדרך אליכם. להשכרת קריוקי בראשון לציון לחץ כאן 
ערכת קריוקי להשכרה

ערכת קריוקי להשכרה

ערכת קריוקי מקצועית להשכרה זה קליאו קריוקי

אנחנו לא רק משכירים ערכת קריוקי אצלנו אתם מקבלים חוויה שלמה,החל משיחת הטלפון הראשונה,ועד השליח שמגיע אילכם עד הבית להביא לכם את ערכת הקריוקי,השירות אצלנו בקליאו קריוקי הוא במקום הראשון לכן אנחנו מוכרים חוויה ללקוח ולא רק משכירים ציוד קריוקי זה מה שמבדיל אותנו משאר חברות השכרת ציוד הקריוקי.

האם אפשר להשכיר ערכת קריוקי גם למחוץ לבית?

התשובה היא כמובן אצלנו ערכת קריוקי עם סוגים שונים מגיעה במגוון גדול של חבילות,אפשר לשכור חבילות המותאמות באופן מיוחד לשטח עם גנרטור מסך 2.5 מטר,רמקול מוגבר עם חצובה ועוד מלא אביזרים מהמתקדמים ביותר בשוק,וכל זה תחת קורת גג אחת אצלנו בקליאו קריוקי יש את המגוון הגדול ביותר בארץ לציוד קריוקי,אז פעם הבאה שאתם רוצים לעשות ערב קריוקי אתם יודעים לאן לפנות.
לאיזה מקומות בארץ אפשר לקחת להשכיר ערכת קריוקי ?
חברתנו עובדת באזור המרכז והשרון,אנחנו מגיעים לבית הלקוח עם ציוד הקריוקי בכל אזור המרכז והשרון,ערכת הקריוקי מגיעה עד בית הלקוח,או לכל מיקום שהוא מבקש בתוך איזור המרכז והשרון,הלקוח מקבל הסבר על תפעול ציוד הקריוקי ואופן הפעלתו ללא צורך במפעיל קריוקי או בבעל מקצוע שיפעיל את ציוד הקריוקי, בנוסף אצלנו תקבלו מחשב עם מעל 10000 שירים מכל הזמנים מכל הזאנרים,יש לכם אפשרות לבחור את הזאנר אשר אתם מתחברים אליו,כל מה שעליכם לעשות זה להרים אלינו טלפון ומערכת הקריוקי כבר בדרך אליכם.
כמה עולה לשכור ערכת קריוקי?
העלות של השכרת ציוד קריוקי משתנה על פי החבילה שאתם בוחרים,החבילות שלנו מתחילות מ199 ומגיעות עד 599 הכל תלוי בסוג החבילה שאתם רוצים להשכיר, אצלנו באתר תמצאו מגוון גדול של חבילות המתאימות לכל אירוע או סתם ליום יום המבחר הוא גדול ובנוסף אפשר להרכיב חבילה המתאימה לאירוע שלכם. בחזרה לעמוד הראשי של חברת קליאו קריוקי השכרת קריוקי